Digitalizarea procesului farmaceutic este unul dintre cele mai importante beneficii pentru pacienți, pe care pandemia de coronavirus l-a făcut posibil într-un interval de timp foarte scurt. În perioada stării de urgență, Alphega România a lansat serviciul online de rezervare a produselor în farmacie.
Proiectul de digitalizare a procesului de achiziție continuă cu lansarea unei noi funcționalități în aplicația de mobil Alphega, care permite operarea rețetei prescrise de medic direct în farmacie. Practic drumul pacientului de la medic la farmacie se scurtează. Acesta devine cu atât mai simplu și rapid pentru cei care acceseaza serviciile de telemedicină și primesc rețeta în variantă electronică de la medic. Singura deplasare efectuată va fi doar pentru ridicarea produselor din farmacie, odată ce clientul este notificat de către farmacist în acest sens.
Soluția are ca scop sprijinirea clienților și farmaciștilor, venind ca un răspuns la nevoia de a asigura un flux cât mai bun al produselor farmaceutice pentru pacienți în perioadele de criză, dar nu numai.
Alphega Farmacie, o aplicație pentru managementul sănătății
Aplicația Alphega Farmacie este un instrument pentru managementul sănătății creat pentru a ajuta utilizatorii să aibă acces mai rapid la medicamententele și produsele farmaceutice de care au nevoie, să își administreze la timp tratamentul, să se informeze cu privire la un stil de viață sănătos și să beneficieze de beneficii exclusive, printre care se numără vouchere, reduceri sau promoții.
Cum poate fi accesat serviciul?
Aplicația Alphega Farmacie este disponibilă în AppStore și în Google Play. După instalare, utilizatorul parcurge un proces care include câțiva pași simpli, intuitivi pentru trimiterea rețetei în farmacie: accesează funcția Rețetele mele, selectează cea mai apropiată farmacie Alphega, adaugă fotografia rețetei și înregistrează cererea. Ulterior va fi notificat prin mesaje SMS și în aplicație cu privire la statusul comenzii. Pacientul va fi contactat de farmacist pentru solicitarea de detalii suplimentare, dacă este cazul.
Serviciul este disponibil gratuit și imediat pentru orice utilizator al aplicației.
Care sunt beneficiile utilizării serviciului de rezervare a tratamentului prin aplicație?
Clienții care aleg să folosească aplicația Alphega se vor bucura de o serie de beneficii atât în ceea ce privește îngrijirea sănătății, cât și din punct de vedere comercial.
- Acces mai ușor la produsele din farmacie.
- Gama largă de produse disponibile.
- Timp redus de așteptare la coadă pentru ridicarea comenzii.
- Facilitarea continuității tratamentului.
- Stabilirea unei legături directe cu farmacistul.
- Acces la oferte în baza cardului de fidelitate Club Alphega.
- Status în timp real privind evoluția comenzii.
- Pentru rețetele recurente farmacistul poate trimite o notificare clientului în vederea pregătirii reteței pentru luna următoare.