Trenduri in fitness pentru anul 2017

Trenduri in fitness pentru anul 2017

Poate v-ati intrebat care sunt noile trenduri in fitness pentru anul 2017. Miscarea prin dans se va bucura in continuare de popularitate. In timp ce zumba presupune miscare pe ritmuri din America Latina, noul trend Hot Hula combina ritmuri reggae si muzica traditionala din Polinezia. Cei care prefera miscarea in liniste, pot opta pentru aerial yoga, iar cei care opteaza pentru miscarea in apa ar putea incerca aqua bouncing. Va prezentam in cele ce urmeaza cele mai noi trenduri in materie de fitness pentru noul an.

Aerial Yoga

Aerial Yoga este o combinatie de yoga, gimnastica acrobatica si antrenament de forta. Spre deosebire de yoga traditional, exercitiile nu se realizeaza la sol ci in aer. Nou trend provine din SUA si le ofera posibilitatea participantilor de a-si intinde si de a-si tonifia abdomenul si spatele. Pe lânga forta, aerial yoga contine si elemente de relaxare .

Sunt folosite materiale trapezoidale care se aseamana unor hamace. Ambele capete ale materialelor sunt prinse intr-un cârlig si nu in doua cum este cazul hamacelor. Va puteti aseza, intinde sau antrena cu ajutorul hamacelor de yoga.

Hot Hula

Similar trendului zumba, si hot hula se bazeaza pe elemente de dans. Ce difera sunt ritmurile si miscarile. Hot Hula foloseste muzica de tobe specifica regiunii Polinezia si ritmuri de reggae, pe care se executa miscari traditionale hula.

Muzica si miscarile de dans dau impresia participantilor ca nu s-ar afla intr-o sala de sport, ci pe o plaja exotica, inconjurati de nisip fin. Prin dans sunt antrenate toate grupele mari de muschi in special picioarele, fundul si trunchiul. Cu cât muzica este mai rapida, cu atât sistemul circulator este pus mai mult la treaba. Prin sporturile clasice de rezistenta precum alergarea, se ard mai multe calorii insa factorul de distractie este semnificativ mai mare la Hot Hula.

Piloxing

Piloxing se numara printre cele mai noi trenduri fitness din SUA. Acest program de miscare a fost creat de o antrenoare de fitness din Suedia si consta intr-o combinatie de pilates, box si dans. Prin antrenarea intregului corp se reuseste cresterea andurantei, intarirea musculaturii si tonifierea organismului.

Ora de piloxing incepe cu exercitii de incalzire care constau dintr-o combinatie de pasi. Sunt incluse si bratele si loviturile de box in ritmul muzicii. Prin purtarea de manusi de box sau a unor mansete cu greutati prinse la articulatiile bratelor, intensitatea antrenamentului creste suplimentar. In intervalele pilates, participantii reusesc sa se relaxeze in timp ce exercitiile vizeaza grupele de muschi din zona abdomenului, a picioarelor, a spatelui si a fundului, imbunatatind astfel postura.

Aqua-Bouncing

Aqua-Bouncing reprezinta o combinatie de aqua-jogging si saritura pe trambulina, fiind deosebit de distractiv. Cu ajutorul trambulinelor aflate in bazin pot fi efectuate diferite exercitii care imbunatatesc rezistenta, intaresc musculatura si ajuta la eliminarea celulitei.

Dat fiind faptul ca apa are o densitatea mai mare decât cea a aerului, la sariturile in apa este necesara aplicarea unei rezistente sporite, astfel ca aqua-bouncing este mai eficient decât sariturile pe trambulina. Antrenamentele in apa sunt usor de tolerat si pentru articulatii deoarece organismul in apa devine aproape imponderabil. Astfel, aqua-bouncing este ideal si pentru persoanele cu exces de greutate.

Barre Concept

Barre Concept este un antrenament care pune accent pe exercitiile desfasurate la bara de balet. Se adreseaza in primul rând doamnelor. Cu ajutorul miscarilor de balet, pilates, yoga si cele de forta sunt antrenate ”zonele problema”: abdomen, picioare si fund, urmarindu-se atingerea unei figuri de balerina.

In SUA, Barre Concept este practicat deja de aproximativ 12 ani, iar printre iubitori se numara multe personalitati din lumea show-business. Barre Concept intareste musculatura si imbunatateste mobilitatea, fiind ideal pentru orice vârsta si orice nivel de conditie fizica.