Exercitii de relaxare impotriva durerilor menstruale

Exercitii de relaxare impotriva durerilor menstruale

Aproximativ jumatate din femei sufera de dureri de spate si abdomen in timpul menstruatiei. Aceste dureri pot fi combatute prin mijloace naturale, cum ar fi sticlele cu apa calda. Uneori insa, exercitiile fizice pot fi de ajutor pentru ameliorarea starii generale. Va prezentam mai jos cinci exercitii menite sa va asigure o stare mai buna in zilele menstruatiei.

Exercitiul 1

Sprijiniti-va in maini si genunchi, lasati capul sa atarne si curbati spatele in sus. Inspirati si expirati. Mentineti pozitia timp de cinci minute.

Exercitiul 2

Intindeti incet capul in sus si curbati coloana in jos. Mentineti pozitia timp de doua minute.

 

Exercitiul 3

Asezati-va pe spate si ridicati picioarele in pozitie intinsa. Ridicati bazinul si asezati o perna sub bazin. Coborati din nou bazinul. Gatul, umerii si bratele sunt relaxate pe podea. Intindeti picioarele in sus si mentineti. Ramaneti in pozitia aceasta timp de cateva minute si respirati profund.

 

Exercitiul 4

Asezati-va pe spate. Aduceti picioarele indoite la piept si cuprindeti-le cu bratele. Rotiti-va usor spre dreapta si spre stanga, inspirati si expirati.

 

Exercitiul 5

Asezati-va pe burta, intindeti bratul drept in prelungirea corpului si capul pe brat. Indoiti piciorul stang si aduceti genunchiul cat mai aproape de corp, pana cand pozitia este comoda. Mentineti pozitia cateva minute si respirati adanc. Inainte de ridicare, intindeti-va.